QS World University Rankings

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.


QS World University Rankings è una pubblicazione annuale di classifiche universitarie di Quacquarelli Symonds (QS). U sistema QS hè cumpostu di trè parti: a classificazione globale globale, a classificazione di i sughjetti, chì chjamanu e prime università di u mondu per u studiu di 51 sughjetti diffirenti è cinque spazii di facultà cumposti, è ancu cinque tavule regiunale indipendenti, à dì l'Asia, l'America Latina, L'Europa emergente è l'Asia Centrale, a Regione Araba è i BRICS.

U ranking QS riceve appruvazioni da u Gruppu di Experti di Classificazione Internaziunale (IREG), è hè cunsideratu cum'è unu di i trè classifiche universitarie più letti in u mondu, inseme cù u Ranking Academic of World Universities è Times Higher Education World University Rankings. Sicondu Alexa Internet, hè a classificazione universitaria più vista in u mondu. In ogni casu, hè statu criticatu per a so dipendenza eccessiva in l'indicatori subjectivi è i sondaggi di reputazione, chì tendenu à fluttuà annantu à l'anni. Preoccupazione esiste ancu in quantu à a coherenza globale è l'integrità di e dati utilizati per generà risultati di classificazione QS.

U ranking QS era cunnisciutu prima cum'è Times Higher Education-QS World University Rankings. L'editore avia cullaburatu cù a rivista Times Higher Education (THE) per pubblicà e so classifiche internaziunali da u 2004 à u 2009 prima chì tramindui cuminciaru à annunzià e so propria versione. QS dopu hà sceltu di cuntinuà à aduprà a metodulugia preesistente in partenariatu cù Elsevier, mentri THE hà aduttatu una nova metodulugia per creà i so rankings.


© MMXXIII Rich X Search. We shall prevail. All rights reserved. Rich X Search